越式春卷牛油雞翼越式春卷牛油雞翼網誌分類:Ren。異國料理 每次一食越南野..真係好想返溫哥華食雞翼其他野食都可能有機會學到..那個雞翼永遠保濕面膜都唔會整得似 :(好討厭大部份的越南餐廳掛住個Authentic 牌就扮係正宗就好似麥當奴的漢堡包寫住係 100%Beef 朋友告訴我原來 "100%Beef" 係個牌子宜蘭民宿名..哈哈哈哈賣的可能是豆腐..也可能是豬肉 雞肉 馬肉 鴕鳥肉 兔仔肉 *O*不過對我無影響啊 我從來只吃雞包  麥樂雞不過唔知道會唔會有景觀設計另1個 100% Chicken的背後故事 ..哈哈我喜歡食炸雞翼..因為炸脆左之後見唔到D雞毛同毛孔啊 這個是香茅牛油雞翼乾檬粉我整既炸雞翼好少關鍵字排名失敗架 :D 醃好後沾上生粉 臨炸前我會再沾多次然後半煎炸 煎到雞翼熟左就放上架度.. 臨食前再開大火炸到脆身牛油雞翼造法..第2次炸到感樣既室內裝潢時候就加入一片牛油就可以了 因為怕太油膩..所以用牛肉湯整左湯檬一齊食用左成個洋蔥慢慢煲個湯..香到呢食越南野點可以無春卷啊 之前保濕面膜整粉包同沙律卷用剩一大包米紙http://hk.myblog.yahoo.com/renren-ren/article?mid=16可以Click返去睇睇啊  粉包真係好好味  內有魚露賣屋造法 越南春卷做法: 材料主要是豬肉和蝦豬肉要免治豬肉,蝦要去殼切碎然後以魚露、胡椒粉調味蔬菜配料則有甘筍、芋頭、粉絲與木耳粉絲與木耳預先建築設計浸透水,木耳切成很細的絲,粉絲則剪成小段甘筍、芋頭也要切成細絲把所有配料爆香放在碗內,拌入一個蛋分量的蛋漿及適量魚露米紙上掃上一層砂糖水澎湖民宿,因為有了糖分易上色米紙炸時會變成金黃色,特別好看  燒開滾油,把春卷一條一條放入滾油內炸春卷開始變金黃色和浮在油面,則表示差不膠原蛋白多熟了 : )
arrow
arrow
    全站熱搜

    pm54pmnzse 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()